Svar på kommentarer.



Hur får man snö som faller ner som du har på din blogg (: och så har du en skit fin blogg!!
Svar: Jag har faktiskt ingen aning, det var sarah som fixade det åt mig. Åh tack så mycket :)

Asså OMG! du uppdaterar ALDRIG! Har tröttnat på den här bloggen !!!
Svar: Nej jag vet men jag ska bli bättre på det nu. Okej vad tråkigt för dig, läs inte då ;)

Vart e din pappa? :)
Svar: I portugal, på någon jobbgrej, men han kommer hem på onsdag.

Är det inte tråkigt att fylla år 2 dagar efter julafton? Även om du inte kan hjälpa det, det värkar ganska trist men jobbigt.
Svar: Jo det såklart det är trist och jobbigt, men jag tänker inte på det så mycket :)

Är du och sarah 96:or eller 95:or? har aldrig fattat x)
Svar: Vi är 95:or


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0