Snöstorm ute!

Idag började dagen med idrott, eller ja vi hade någon vollyboll tunering, men jag var inte med för jag ville helt enkelt inte.. så ah, det höll på från åtta till tio! Sen vid tio hade vi tre timmars rast till klockan ett, så jag, kim, lollo, sarah & julia stack hem till kim och bakade kladdkaka, muums.. och så kollade vi på mtv haha och typ snackade! Mysig ''rast'' faktiskt =) sen kom vi tillbaka till skolan och hade matte, det ska typ börja någon ny tjej i våran klass som heter isabelle, så hon var och hälsade på.. yeah, sen var det so prov, jag hade typ inte övat någonting så fattade inget heller, men lite kunde jag så jag hoppas iaf på ett G.
Och nu ska jag kolla runt lite på datan, hihi puss!


suddig bild - men visst var vi duktiga (a) !


Kommentarer
Postat av: Cecilia :)

jätte fin blogg ! :D jag diggar ^^

vem har gjort din design ?? :D <3

2009-12-17 @ 18:46:25
URL: http://cessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0