Hemma igen!

Hej sötnosar ;D!

Nu är jag hemma igen hihi. När jag skrev mitt sista inlägg så drog jag till sarah. Jag kom dit för att hon skulle fixa sig lite.. Juste, mötte upp julia påvägen oxå, hihi kul att se henne ;)! Efter typ en timme eller något sånt så hämtade sarahs mamma oss (vi orkade inte ta bussen..) så hon skjutsade oss till farsta och där mötte vi calle och liam som var lite deppiga, hehe dom hade väntat på oss i typ en timme, typsikt oss att va sega! Yes.. sarah köpte lite julklappar, och juste HAHA när vi skulle ta hissen så står det en så ''vacker'' kille i hissen med oss. Sarah kollar honom i ögonen och börjar garva ihjäl sig haha, och jag med förstås! Det var typ fem personer där inne.. där står vi och skrattar tills typ tårarna rinner, lite pinsamt sådära, menmen vi är vana att skämma ut oss! And that was my day.. nu ska jag äta, vi hörs :)


miss u twinie :(! (bildbrist..)


Kommentarer
Postat av: Izabella

gulligt ;)

2009-12-21 @ 21:42:33
URL: http://izu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0