Bara en dag kvar till julafton!

Godmorgon mina sötnosar! Har ni sovit gott? Det har jag!

Jag skrev inga mer inlägg igår för att jag la mig och kolla på film istället, orkade inte sitta vid datan. Sen så somnade jag och han helt enkelt inte blogga, sorry for that :)! Men nu är jag i alla fall jätte pigg, jag vaknar ju alltid såhär tidigt, men det kanske ni är vana med ;)? Ehm.. Idag vet jag inte ritkigt vad som händer, det står att sarah är sjuk på hennes blogg.. eller typ har feber, inte bra ju.. krya på dig gumman! Så om inte sarah kan har jag lovat att vara med lollo!
Vad ska ni själva göra idag? Vet att det är typ ingen som svarar på den frågan men man kan ju alltid försöka!


Kommentarer
Postat av: Marci<3

Jag ska vara med Ellen <3 Jag svarade iaf ;)?

2009-12-23 @ 11:00:27
URL: http://marcelakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0