just nu är mitt liv TRÅKIGTTT!

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?
 raderade nyss alla -.-
Pratar du med på msn just nu? ingen
Ringde dig senast? Pappa..
Pussade dig senast? Danne.
Vill du kasta en sten i huvudet på? öhm venne?
Saknar du mest just nu? Pappa!
Ska du träffa imorgon? några.
Sov du med senast? sarah.
Festade du med senast? venne
Vem fick du senast sms av? sarah, för 1...2...3 sekunder sen! haha.


JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna:
 haha utan En hand (a)
Gråtit en hel natt: nej inte HELA
Druckit så du spytt: ne
Åkt vattenskidor: ja, något liknande
Åkt rullstol: men nej
Gjort en bakåtkullerbytta: Om jag har
Köpt lösgodis för över 50 kr: Hah självklart
Haft träningsvärk: ja
Önskat att du var det andra könet: Händer ibland, hah
Sett din kompis i rosa kanindräkt: antar inte det -.-


..okej saken är den, jag har tråkigt. nu går jag in i dushen, dööör ju här framför datan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0