hemma från skolan.

Hej gullungar, hur har ni haft det idag? bra hoppas jag =) Själv har man vart skit trött hela dagen. sov bara fem timmar inatt, och det gör mig väldigt arg. Dagen har varit jobbig eftersom att jag inte har kunnat koncentrerat, nu på sista lektionen höll jag ärligt på att somna, ärligt.. tur jag hade att vi slutade 15-20 minuter tidigare dårå! Snart ska jag börja packa. Pappa kommer hem imorgon! yeah, eller jag hoppas det i alla fall. annars blir jag ledsen, hah! ska bara vänta tills han hör av sig.. åh det är så fruktansvärt mycket att packa måste jag säga!
nej, nu ska jag kolla klart på top modell, men först bjuder jag på lite bilder från dagen. (tagna med VÄRLDENS dåligaste kamera) pussar!

åkte 13 våningar upp, sarah blev galen och ville hoppa, men jag stoppa henne :O

dålig kamera, hum.. det syns?

sarah tyckte det passade in på mig, haha!

=)

hissen.

haha bara jag & sarah som fattar , BARA AHHAH!

...och slutligen, dagens jobbigaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0