har så fruktansvärt tråkigt!

Dagens frisyr:  utsläppt
Dagens smink: mascara, puder, rouge
Dagens klädsel: se inlägg nedanför
Dagens händelse: skolan började.
Dagens planer: packa packa packa...
Dagens måste: sova.
Dagens vill ha: busskort
Dagens saknad: baby:$
Dagens nyhet: att sarah ska sova ho mig på fredag =)
Dagens dryck: mjölk
Dagens middag: inte ätit än..
Dagens godis: lakrits
Dagens kärlek: sarah!
Dagens humör: trött -.-
Dagens läsning: sms
och dagens låt: ingen speciell?

va tråkigt jag har...

Vad heter du?
Marilyn
Vad heter du i efternamn? sandberg
Vilken färg har du på ögonen? typ brun gröna :O
Vilken färg har du i håret? brun ni vet
Har du färgat håret någongång, isånnafall , vilken färg är din orginal? nej har inte färgat. orginal mörkbrunt
Hur lång är du? 155,5 hiihihhi :$ KORTIS JAG VET!
Går du på någon sport? ne inte nu
Är du morgontrött? men ja
Är du datanörd? haha ibland kan man säga.
Hur mycket är klockan precis nu? 17:08
Vad har du ätit idag? pankakor i skolan, och en macka till frukost
Vem pratade du i telefon sist med? Mamma tror ja.
Had har du för kläder på dig nu? Samma kläder som jag hade i skolan.
Vad har du för frisyr? Uppsatt
Varför gör du det här testet? För jag har inget att att göra.
Vad heter din rubrik? har så fruktansvärt tråkigt!
Senaste film? ''första gången suger''
Bästa låten? Finns många,
Senaste smset du skickade? kanske det kanske ;) <3
Vem skickade du det till? Hanna s
Vilka är hemma hos dig just nu? ingen alls
Vilka 'fönster' har du uppe på datorn just nu? playahead blogg , och idas blogg
Senaste kramen? idag
Tittar du på tv just nu? Ja.
Msn? [email protected] HAHAHH!

Ringer du mycket? sms är bättre. så njaa inte så mkt
Från mobil, om jag har pengar ringer ja
Vad vill du ha just nu? venne
Vem hånar du? (?)
Vem vill du helst slippa? VET INTE!
Vilken buss åker du oftast?  831/828
Hr du varit kär? alltid
Vad åt du senast? pannkakor :O
Är du polare med grannarna? nja, mina föräldrar är , inte jag direkt :O
Har du varit utomlands? ja
Vad gjorde du kl 2 inatt? sov
Vad är det första du gör på morgonen? Kollar mobilen.
Vad ska du göra efter det här? tv, playahead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0