21 november

 
Hej sötisar! Har varit en riktigt dålig uppdatering idag känner jag, men ibland kan det vara så! På nått sätt har den här dagen vart mystisk, jag vet inte varför.. mitt humör har gått upp och ner typ. Tråkigt! Var i alla fall i skolan, sen mötte jag upp Sarah ett tag. Trodde jag skulle ha tandläkartid, men det hade jag tydligen inte... så åkte dit helt i onödan och fick boka en ny tid istället, suck! Aja, för mycket klagande känner jag nu... Blir i alla fall jätte glad utav att ni kommenterar så mycket och alla fina kommentarer ni skriver, ni är bäst ♥ hade tänkt svara på vissa i nästa inlägg innan jag ska kolla på en film och sen sova. Kolla in här strax. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå är ni vänner? BERÄTTA!
sov så gott älskar din blogg!!

2012-11-21 @ 21:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0