Cozy day

Förgyller blogginlägget med en bild ifrån i sommras, saknar det så mycket! 
 
Hej på er! Har inte så mycket att säga förutom att jag var på ett krök igår med några vänner, var inte sisådär jätte kul så blev inte kvar där speciellt länge. Åkte till Oliver istället och var med honom & sov där. Vaknade runt 1 tiden idag, sen mötte jag Sarah vid tre. Vi åkte hem till henne och hennes mamma hade ett slags "öppet hus" där man kunde testa massa krämer, smink osv. Fungerade jätte bra faktiskt. Ansiktet och händerna blev jätte lena! Sen åkte vi hem till mig och åt julmat, min mamma hade fått något för sig... sen gick vi ner till affären och köpte godis och läsk och har tjockat oss lite & kollat på film, mysigt! Sarah sover här ikväll och vi ska väl strax lägga oss, upp tidigt till skolan imorgon... mindre kul! Natti ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0