Spännande

Två random bilder från min instagram så att det inte ska bli alldeles för mycket ego i bloggen haha!
 
Hej på er! Har tappat blogg suget väldigt mycket nu på senaste tiden, precis när jag hade fått tillbaka det... vet inte riktigt varför! Men jag har inte speciellt mycket att säga just nu haha. Förutom att jag det är jul om exakt två veckor, jag fyller år om 16 dagar och så är det 21 dagar kvar till nyår (!!!) jag är rätt taggad på det här faktiskt haha. Och 2013 kommer bli hel grymt så det känns toppen. Har så otroligt mycket planer! Glad tjej här. Hmm.. ska också byta skola tredje gången gillt, som det ser ut nu i alla fall. Alltid ska jag hålla på.. haha men jag har haft beslutsångest ända sen jag började ettan. Så idag var jag bara förbi min skola snabbt, ska kolla in den andra skolan på onsdag och så. Satt upp granen här hemma nu också, supermysigt! Och nu sitter lilla Marilyn här ny duschad och ska fixa mig. Intressant inlägg, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd! sluta inte blogga bara!

2012-12-10 @ 16:20:19
Postat av: Anonym

skriv jag istället för lilla marliyn herregud

2012-12-11 @ 12:02:31
Postat av: Anonym

Visste du att Adrian sjunger om dig i sin nya video? 1:48

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zn0m6EEVsfw

2012-12-11 @ 19:41:30
Postat av: Anonym

hur e plusgymnasiet? :)

2012-12-16 @ 00:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0