yeah

Har inte kunnat blogga någonting eftersom att blogg.se har cpat hela tiden och alla mina inlägg var borta.. fick typ panik!!!!!!! haha men nu är allt som vanligt igen - tack och lov.

Det har varit så jävla varmt idag som ni säkert vet, och jag hade jeans och värsta jackan på mig, duktigt Marilyn. Så efter skolan gick jag och Sarah hem till mig och bytte om, invigde shortsen idag hahaha :D skönt faaaktiskt. Sen drog vi en sväng till farsta sen förbi trångsund och mötte Mathias, Daniel och simon och fixade en sak.
 nu är vi hos sarah och funderar på att ta första doppet efter vi ätit....? återstår att se.  2 bilder från idag



HAHAHAH heeeeemsk

Kommentarer
Postat av: Raisa

Haha den var ju söt! :D <3

2011-05-09 @ 21:08:40
URL: http://raisasolin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vart har du köpt dina shorts? :)

2011-05-10 @ 21:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0