Tråkigt tidsinställt

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? En...
Vad tycker du om kärlek? Både sorgset och glatt på samma gång..
När kramade du någon sist? 5 minuter sen
Saknar du någon speciell person? Kan man säga
Har du svårt för att bli kär? Ganska
Är du singel? Jappp
När fick du senast en komplimang? Idag :)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja
Hånglat med nån riktigt ful: HAHAHAHAHA
Hånglat med fler än 50 pers: Haha nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Kanske deee
Gjort något riktigt dumt? Jo tack
Gjort något du verkligen ångrar? mhmmm
Åkt ambulans? En gång
Gjort nåt olagligt? aa
Fått din mamma att gråta? Yes
Slagit ner någon? Nej :D
Skämts över dina föräldrar? Klart man gör haha
Sagt jag älskar dig och menat det? självklart :)
Tar du droger? Nej
Dricker du? Alla dricker? :)
Vilka kläder sover du i? Trosor och någon stor tröja oftast
Vad hatar du verkligen? Falska människor
Varit kär? mh
Är du ensam nu? Nej är i skolan 
Vill du gifta dig? Senare i livet ja :) 
Vill du ha barn? En tjej & en pojke
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
Jag..?
Såg dig gråta? Sarah
Fick dig att gråta? Hemlis
Du delade en dricka med? inte vet jag hahaha
Du gick på bio med? niclas, shiva & victor
Skällde på dig? Min lärare
Sa någonting till dig och vad var det? Hur gick det med betygen?


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nepp
Kramat någon? Yes
Pussat någon? ja :)
Köpt någonting? Ja
Sjungit? arå
Saknat någon? mmmmmh

JAG HAR:
Digitalkamera? aa
Systemkamera? Nej
Telefon på rummet? haha nej
Egen dator? Ja
Könssjukdom? usch nej
Bra kompisar? underbara ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har visst pussat någon på dom senaste 48 timmarna ? i onsdags?

2011-05-20 @ 23:36:29
Postat av: Amanda

vart kan man se alla bilder från the wave? :)

2011-05-24 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0