Svar på tal

Snälla! Kan du visa hur du fixar ditt hår? Skulle bli sjukt tacksam om du gjorde det! <3

Svar: Asså vad är grejen med att jag får typ tre såna här kommentarer per dag? "visa hur du fixar ditt hår blabla.." haha börjar bli lite tjatigt nu :) Jag borstar det bara, plattar det och sätter i mitt löshår, och IBLAND kanske jag sprayar dit lite hårspray för mer volym. Inte speciellt komplicerat :P


Själv hatar jag mitt hår och dom som känner mig vet hur ofta jag klagar på det, ni skulle bara veta haha ;)

Kommentarer
Postat av: Erica Hansson

Ts, du ska inte klaga på ditt hår! Det är ju skitfint!

2011-05-27 @ 11:20:48
URL: http://ericahanssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

känner du sarah tjulander? va inte nu typ bästa kompisar innan? vad hände? :P

2011-05-28 @ 00:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0