knas

Hej broes. Kvällen igår kan jag ju inte säga världens roligaste menmen.. hände massa saker jag inte tänker ta upp här . Först drog vi ut och träffade Adam, Eddy, Marcus och hela raaasket. Sen drog jag och Sarah vidare till vh och mötte Simon och drog på någon fest, sen mötte vi Matilda och moa. sen åkte jag och Sarah till trångsund för att hämta mina nycklar, sen mötte vi chrille, ludde, viktor, felicia, linda, andrew, jonathan oooosv. Väldigt många namn igår kommer knappast ihåg haha :( här får ni lite bilder lixom. pussssssssssss





Kommentarer
Postat av: amina

var har du köpt din jacka? skit snygg ju!

2011-05-08 @ 13:52:28
Postat av: Moa

skit snygg jacka! vart kommer den ifrån?

2011-05-08 @ 16:33:34
URL: http://moaarune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0