gaaalen kväll

Igår var det fest hos sebbe, först mötte jag bea, amanda, nettis och sara i huddinge. När vi kom dit var det massa sköna människor man kände / kände igen så de va naaaajs, dansade osv. Mer detaljer kanske vi inte ska gå in på haha..... sov hos Sarah sen och nu håller vi på och fixar oss och ska snart in till stan för att käka på donken, ett måste just nu känner jag... men först bjuder jag på några bilder från igår. ---> Pusshej

'
Jag, Henke och Max


Jag och Ebba


Ellinore, Bea, jag och Julia


Mathias och Julia

Mer bilder på facebook, ba att adda mig där babes.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur satingen har du fått sån snygg kropp? rumpa, bröst, mage o allt :O

2011-05-16 @ 18:23:31
Postat av: clara

vart har du köpt dina jeans? :D

2011-05-17 @ 17:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0