Börja igen?

Hej på er! Tänkte att jag skulle försöka ge mig in i det här med att börja blogga igen, får se hur det går den här gången... tröttnade på myshowroom så börjar här på blogg.se istället! Har hänt jätte mycket sen jag slutade blogga, (massa bra saker) och har massa bilder och så men orkar tyvärr inte berätta haha.. Just nu är jag i alla fall i portugal, utan Sarah den här gången. Tråkigt :( Vill uuuuut och festa! Men skönt att ta det lugnt också kanske... Kom hit för 2 dagar sen och ska vara här över julafton och min födelsedag. Kommer hem 28e! Ville ju såklart vara hemma på nyår ;) Aja, orkar inte sitta vid datan ska njuta i solen. Puss!


Bild från igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg ! ;D

2012-02-20 @ 16:56:14
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0