6 dagar kvar på 2011

Hej på er! Haha jag suger seriöst på att blogga.. det här är nog inte min grej. Igår var det en jättemysig jul i alla fall! Och om några timmar fyller jag år, åååh vad jag längtat tills jag blir 16 haha. Inte långt kvar nu! Idag har jag vart och shoppat lite med pappsen, fick med mig en ny väska 2 tröjor, underkläder och smink. Och ändå så fick jag massa saker på julafton igår? Tack papi♥ och snart ska jag äta och fixa mig lite mer. Kommer gäster hit snart... Juste.. har suttit som en tok igårkväll och kollat efter nyårs klänningar men jag hittar seriöst ingen... jag hittade en jag ville ha men det fanns bara i storlek medium, sånt här ska alltid hända mig :/ annars får jag kanske skippa internet och kolla i affärerna.. vilket oftast brukar leda till att jag inte hittar något där heller. PANIK!
I brist på att den här bloggen bara har gamla bilder så kan jag bjuda på lite bilder från förra helgen.. puss

Kommentarer
Postat av: Jadu..?♥

Hej!



Stort fan här! Men jag tar verkligen åt mig det där med Hackkorset! Gillar nt när folk lägger upp såna saker även fast det är på "skoj"! Iaf..grym blogg du har! Läser den varje dag!



Kram♥

2011-12-29 @ 17:37:41
Postat av: n

du är så jävla dum för hitler hade slaktat dig för duser ut som en jude. så fucking dum, inse vad det betyder. hoppas som fan att du får gå igenom ett äckligt krig. gumman ett tips, läs anne franks dagbok innan du står och hailar på bilder. dumma äckliga brud

2012-01-03 @ 10:51:59
Postat av: Marilyn Sandberg

sv; HAHAHA herregud det är inte ens jag på bilden!!

2012-02-18 @ 15:08:16
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/
Postat av: elita

Är du medveten om att det finns dom som blivit dömda för hets mot folkgrupp genom att lagt upp bilder/gjort den hälsningen? Skämt för dig - kanske inte skämt för andra - oftast inget skämt för polisen... Tänk dig för vad du lägger upp för bilder

2012-02-23 @ 14:10:56
URL: http://sugbha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0