Nice day

Hej sötnosar! :D Hur mår ni idag? Hoppas att ni mår bra! Själv mår jag toppen, det är fredag och då kan man ju inte må allt annat än bra..? Efter skolan drog Jag & Sarah med Rebecca till bålsta. Vi var där med henne & hennes kompisar chillade lite osv, mycket trevligt! Senare tog jag & Sarah tåget tillbaka till henne och hämtade lite grejer och sen vidare till mig som vi är hos nu. Vi ska laga en god middag alldeles strax eftersom att vi är bäst på att laga mat...;) Vi är hemma själv hela natten den här helgen med, awesome! Vi ska oxå hitta en låt som vi ska öva på så att det blir riktigt bra den här gången! Sen ska vi oxå filma en annan sak, spännande! Det var allt för nu... Puss!

Dagens bilder;

Rebecca!


En skitfin bild på Sarah! Visst är hon söt?


Tjockisar! Det var ju en 58 minuters tågresa....


Någon bild vi tog ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va med och tävlar i 

Enfance.blogg.se veckans blogg!

Du kan vinna fler besökare



http://enfance.blogg.se/2010/september/veckans-blogg.html#comment

2010-09-03 @ 20:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0