Vissa svar på frågestunden

Vilket gymnasium vill du börja plugga på? eller har du funderat på linje?
Svar: Gymnasium vet jag inte riktigt, men någonstans i stan skulle inte sitta fel, och funderar på estetiska linjen - musik :)

vad är ditt favorit ämne i skolan?
Svar: Om jag måste välja så typ inget.. rast ;) ? utom musik som jag börjat gilla mer & mer i skolan.

vilken skola går du i?
Svar: Trångsundsskolan!

hur ser en vanlig dag i skolan?
Svar: Haha rolig fråga, alla dagar ser väl ungefär likadan ut... Möter Sarah & Rebecca varje morgon sen går vi in på lektionerna, sen är det lunch och så brukar man väl sluta runt tre tiden oftast =) Sen är jag oxå trött varje skoldag haha..

När kommer du växa upp från fjortisstilen?
Svar: Det har jag redan gjort, ser du ingen skillnad mot vintern....?

Hur mår du? 
Svar: Jag mår bra tack =)

Varför är du så söt? :) 
Svar: Haha sötnos! Föddes väl så antar jag ;) 

Du säger att du inte är helsvensk, vart kommer du ifrån?
Svar: Portugal

Anser du att du är mogen för din ålder?
Svar: Jag tycker inte jag är omogen direkt så ja.

Hur ser din drömkille ut?
Svar: Han ska ha brunt hår (helst) Sen vara lite längre än mig, sen ha snyggklädstil världens bästa personlighet och bry sig om mig, lalala många grejer men jag har inte direkt värsta kraven, någon dag kommer jag ju hitta min drömkille..... :) 

Säger du spagetti och köttfärssås eller köttfärssås och spagetti?
Svar: Haha! Ehm brukar inte tänka på det x) men spagetti och köttfärssås tror jag oftast..

Vad tycker du om vänner som snackar skit?
Svar: Hatar sånt! Bland det värsta som finns, helt ärligt.

Har du ingen annan tröja än din baseball jacka?
Svar: haha? Jo massa. Jag har inte haft den på flera dagar :p ?

kan du lägga ut låten/låtarna som du och sarah gjorde och du gjorde, skulle va kul att höra :D
Svar: Vi får se! Vill inte lägga in en låt jag inte är helt nöjd med, vill att den ska vara helt perfekt!

Har du något/några syskon?
Svar: Yes, en lillebror, lillasyster & storasyster.

Vart bor du? Varför är du så sötnosig?
Svar: Trångsund, haha tack så mycket!

du är jätte fin och jag vill se ut som dig :(
sjukt fin blogg du har! har du husdjur hhaha? xd
Svar: Tack sötis, vad glad jag blir! Nope det har jag inte.

vad harru för ögonfärg? :)
Svar: Brun gröna skulle jag tro.. men mer åt det gröna hållet!

Vad e dina favvo byxor lr vad man säger? Jeans eller jeanstights?
Svar: Älskar mjukisbyxor men föredrar inte direkt att "gå runt med dom ute" så Jeans helt klart, det är skönast och snyggast! (på mig iaf) ;)

Vad harru för hårfärg?
Svar: Vissa säger svart, men om jag tex har en svart jacka på mig ser man att det är mörkbrunt, så mörkbrunt. Men ska snart slinga det för första gången i mitt liv haha...

Hur länge haru sparat ditt hår?
Svar: Ganska länge, asså jag har ju inte klippt det på riktigt länge... Men det växer inte. Tror det är alldeles för slitet för att växa... Suck!

Är det en riktig pircing du har?
Svar: Japp, men vet inte om jag ska ha kvar den. Eller har den inte kvar nu, funderar på om jag vill ta en bätte tills vintern.

Hur länge haru kännt Sarah Carlsten?
Svar: 6 år, snart 7

Hur lång är du och vad väger du?
Svar: 157,5 (för att va exakt haha) Och väger 42 - 43, sist jag vägde mig iaf.

Vem är din bästavän?
Svar: Sarah Carlsten!

Favoritmat? Favorit film?
Svar: Tacos haha :D Jag hade en film jag verkligen älskade men kommer inte ihåg namnet just nu, jobbigt läge haha..

Vem betyder mest i ditt liv?
Svar: Vänner och familjen.

Något/några saker du inte kan klara dig utan?
Svar: Mobilen! Får panik när den är urladdad eller om jag inte hittar den när jag behöver den eller något sånt! Haha sjukt :)


Kan inte du göra en smink video och typ när du fixar håret också?;)
Är du tsm med Dennis? Älskar din blogg den är bäst och du är så jävla
Vaker:) kram<3
Svar: Jo kan försöka göra det... vi får se. Och nej vi är inte tillsammans =) tack så mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0