Svar på kommentarer!...

Är du och dennis tsm ?
btw älskar din blogg ;)
Svar: Nej vi är inte tillsammans! Tack så mycket :)

hej sweeetie, kommer det någon mera låt snart? :) ni ska veta att ni är skiiit duktiga och alla som säger att ni sjunger falskt kan ta sig, puss :)
Svar: Hej på dig! Japp det gör det, på onsdag ska vi göra en ny igen och så får vi se om min egna dyker upp eller inte! Men på onsdag ska vi iaf sjunga tillsammans igen. Tack så mycket, va glad jag blir :)

Vad heter Fredrik i efternamn? Tacksam för svar!!!
Svar: Fredrik Johansson

Vart är det där någonstans? asså där du sitter på bilden : )?
Jag funderar nämligen på om man kan beställa hem en sån där mick eller om man måste åka till en studio osv. Snälla snälla svara <3 :D älskar din blogg för övrigt :)
Svar: Det är en studio i gamla stan. Ja det går väl att köpa hem en egen mick antar jag, vet inte så mycket om det där vi går iaf till en studio... :) Tack!

Hoppas ni blev nöjda med svaren, fortsätt fråga svarar på allt i kommentarer osv :) Puss!


Kommentarer
Postat av: Mattiz

Så söt du är ! <3

2010-09-13 @ 21:14:23
URL: http://mathildashjarta.blogg.se/
Postat av: amanda

När man söker på din blogg,och när man kommer in på den,varför har du döpt den till marilyns testblogg ? ;)

Puss på dig,du har grymt fint hår btw! :o

2010-09-14 @ 13:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0