Hello!

När vi slutade mötte Jag & Sarah upp Marcus snabbt sen drog jag & Sarah till henne och hon fixade sig lite och så. Sen tog vi tåget till trångsund, hon mötte Rebecca och jag drog hem. Skulle egentligen följt med dom till grönan idag men orkar verkligen inte gå ut iaf pga av att jag har huvudvärk och har haft det hela dagen, då äre inte så kul att vara ute och göra något.... ÅÅHÅÅHÅHÅHÅh! Men sen kommer dom hit och sover här iaf, tur det för jag vill inte va själv hela kvällen :) Plus vill må toppen tills imorgon, vad ska ni själva göra idag? (Inte för någon brukar svara på det)


Kommentarer
Postat av: Vanessa

jag ska äta godis =D hahah

2010-09-17 @ 19:26:07
URL: http://nessupessu.blogg.se/
Postat av: Emma

När skulle du lägga in låten?

Kram Emma,älskar din blogg :D <3

2010-09-17 @ 19:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0