En sak jag vill ha sagt

Fick en kommentar "gör inte några mer låtar för er egna skull".. Förstår mig inte på folk som alltid ska va så negativa och klaga på allt, eller det mesta.

Har jag sagt att det skulle bli en världs hit? Eller att vi skulle sjunga HUR BRA SOM HELST? Nej. Vi gick till studion och testade hur det var, jag har aldrig sjungit i en studio förut inte så det va inte så lätt. Vi testade och vi gillade det - är glad att jag faktiskt vågade sjunga och vågade lägga in låten, för sånt har jag aldrig vågat förut. Har vart för feg över vad andra skulle tycka men nu bryr jag mig verkligen inte om vad andra tycker, jag kör mitt eget race och tänker verkligen inte lägga ner.

Det där var bara en början, på onsdag ska vi göra om, en annan låt. Och sjunga verser själva så man verkligen hör oss, och det tänker vi fortsätta med! Tycker du ska visa vem du är och göra det så mycket bättre själv. Förlåt ni andra men blir så irreterad på sånt ibland.. ;) Jag är iaf modig som vågar stå för vad jag säger och týcker utan att va anonym.Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon vill bara ditt bästa ..

2010-09-02 @ 19:56:12
Postat av: Anonym

Du har så sant Marilyn

2010-09-02 @ 20:15:15
Postat av: Anonym

håller helt med dig fett synd att folk sitter och klagar jävla töntar ingen av dom som kommenterar elakt skulle ens våga sjunga i en sekund o läga ut på sin blogg tyckte ni va jätte duktiga och jätte modiga som vågade göra det, ta inte åt er av all skit och vad alla skriver för ni är bäst

2010-09-02 @ 20:23:40
Postat av: Anonym

Hur ska jag göra ifall jag också vill gå till en studio och spela in någon låt?

Kan vem som helst gå dit? Hur mycket kostar det?

Puss. Din blogg är bäst!

2010-09-02 @ 20:40:21
Postat av: amanda

verkar inte som att det finns någon gräns för avundsjuka, att folk ska sitta och spy ut sig dåliga kommentarer till vilka personer som helst. Det var tydligen en liten stackare som skulle göra vad som helst för att våga & sjuka som du. därför väljer den att vara så egoistisk och trycka ner andra folk för att den inte kan själv. såna kommentarer ska du inte bry dig om. det som låter bra i någons öra kanske låter bra i någon annans, smaken är som baken. men man har inte rätt att sitta och kränka ner folk för det, istället kan man bara hålla tyst och sköta sig själv. jag tycker det var bra från er som aldrig gjort det förut. ni har mycket att lära er & alla är inte bäst i början! bara ni tar tid och tränar lite så kommer det bli jättebra! kram

2010-09-02 @ 22:40:04
Postat av: Anonym

ja men ni verkar verkligen vara stolta över det där..

2010-09-04 @ 18:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0