Deppigt inlägg

Vart f*n försvann blogglusten? inte vet jag. Kom hem för typ en och en halvtimme sen iaf, och ja jag är HEMMA inte hos Sarah. Ganska coolt faktiskt.. har inte hänt så mycket idag förutom att jag & Sarah har vart i studion typ hela kvällen och spelat in en låt, sen så skickade Jesper (han som jobbar där) låten på min mail och den skulle ha kommit fram direkt var fett glad att jag skulle hem och lyssna o allt sen självklart när jag kollar är den inte där jag ba &"&(¤(&¤#&("# asså blev fett sur och besviken är det fortfarande, ville faktiskt lägga in den... men om den inte har kommit fram om ett tag så tänker jag gå dit imorgon och fråga varför låten inte kom fram, och då komemr den upp imorgon förmodligen. Eller den Måsteee.. Whatever nu äre MAT som gäller och sen kanske lite mer bloggning, who knows. Men först två söta bilder från idag. PusseN

Blond, mörk, mellan (?) coolt


Jag & sarah i väntan på att få komma in i studion =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0