Svar på kommentarer



Plattar du ditt hår?
Svar: Ja tyvärr, varje dag..

Varför ska inte sarah med? :o
Svar: Hon skulle ju med mig från början, men då skulle vi åkt i juni som sagt. Men det blev uppskjutet nu tills slutet av juli för att det är varmare då och min familj valde att vi ville åka då istället. Och sarah ska till grekland den 24 juli och när hon kommer hem har jag redan åkt, tråkigt

Haha du skriver att du kollar på fotboll och så, ofta du kollar på fotboll? xD
Och när ska du fixa ditt hår som du skrev om förut?
Svar: Haha bra fråga faktiskt, nej men tycker det är lite kul att se ibland, beror på vilka länder det är!
Och det där med mitt hår, menar du då när jag sa att jag skulle ''förändra det''? Ska klippa bort allt det
slitna (som typ är halva mitt hår) Och sen ska jag skaffa löshår och fixa luggen

Hej! Varför ska Sarah förmodligen inte följa med?
Svar: Hejsan, har skrivit svaret längre upp.

Vilka bloggar läser du? :)
Svar: Av storbloggarna läser jag Paows och Kenzas, brukade läsa Dessies förut oxå men har börjat tröttna på hennes blogg eftersom att hon uppdaterar så dåligt.. Sen läser jag oxå massa av mina vänners bloggar.

Hoppas att ni blev nöjda med svaren! Känns nästan som en liten frågestund, haha.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0