Svar på frågestunden DEL 2

... Kom ihåg vad jag sa.. Svarar inte på allt! NU KÖR VI ;)

Tjänar du pengar på bloggen? Hur många unika besökare har du per dag?
Svar: Nej jag tjänar inte pengar på bloggen, runt 400 - 500.

favvo blogg? Ålder?
Svar: Både paows & kenzas! 14.

Hur många haru varit tillsammans med? Alltså seriösa förhållanden?
Svar: Inga seriösa..

Sög dina allraallrabästavänner? Vem är det du kan berätta allt för?
Svar: Sarah! Och eftersom att hon är min allraallrabästavän så är det henne jag kan berätta allt för! :)

När fick du din mens? I vilken skola går du i?
Svar: Förut, trångsundsskolan.

Favoritämne? 
Svar: Hm.... har ingen favorit direkt, rasterna är det väl haha, men om jag måste säga ett ämne så typ.. Musik. 

Hur lång? Hur mycket väger du? 
Svar: Sist jag mätte mig var jag 157,5 och det var typ förra året så nu kanske jag är 158, hoppas jag! Väger 42. 

Kan du lägga upp en fjortis bild på dej ? 
Svar: Asså jag har aldrig varit ''värsta fjortisen'' eller vad man säger ska jag va ärlig var jag största wannaben ;) och vet inte ens om jag har kvar bilder, men den jag hittar som man ser skillnad från nu är väl den här..?


men usch, aldrig mer. 

När var ditt första strul?
Svar: 2 år sen tror jag.

Har du haft några bloggar innan
Svar: Japp, två bloggar innan där jag har bloggat själv sen har jag & sarah delat blogg en gång oxå, fast det höll inte så länge haha. 

har du eget rum? kan itne du ta kort på ditt rum och visa? :D 
Svar: Aa det har jag, jo det kanske jag kan :) 

Hur många är ni i din familj? Bor ni i villa/radhus/lägenhet? 
Svar: 5 stycken med mig. Villa 

Din förebild?
Svar: Selena gomez, :O gosh hennes röst.. och skulle typ dö för hennes utseende haha ♥




Vad är det bästa du vet? Hur gammal är du?
Svar: När jag är med dom jag älskar och när man är överdrivet lycklig! :D 14.

Favorit färg? Favorit blogg?
Svar: Rosa & vit. Paows & Kenzas måste jag nog säga, av storbloggarna då hehe.

gurka eller morot? ;)
Svar: HAHAHAHA.. gurka, hatar morot :p

Varför va du dryg när jag träffa dig i vby tre gånger -.- ?
Svar: Det kan jag inte svara på eftersom att jag inte har någon aning om vem du är .. ?

Gjorde det ont när Nevine piercade dig? Gjorde hon med nål? Med eller utan bedövning?
Svar: Jaa.. Som fan, ja med nål. Det enda jag hade så att det inte skulle kännas lika mycket var att jag hade is i början, eller höll isen på läppen typ 15 min, det hjälpte väl lite..

Ska du satsa mycket i nian? Va hade du för betyg i 8an?
Svar: Ja det ska jag verkligen göra! Har bestämt mig, inte att jag längtar tills skolan men är riktigt taggad på att höja mig i alla ämnen... I åttan hade jag så dåliga betyg att jag inte ens vill prata om det.

du skolkade inte mkt varfööör?
Svar: Vem har sagt att jag inte gjorde? Eftersom att mina betyg sög så gjorde jag det ganska ofta, eller jag var oftast på lektionerna men gick runt och snacka mest. På ett helt år var jag med på idrotten ca tre gånger.. Ångrar allt verkligen.. :(

Vet dina föräldrar att du har piercing? Vad tycker dom?
Svar: Ja det vet dom.. Dom älskar det inte precis, menmen. Haha :)

Nöjd med ditt utseende?
Svar: Ibland ibland inte. Kan ha dagar när jag bara älskar mitt utseende och dagar när jag bara vill dö för att jag hatar det! :D

Tycker du att du är snygg? Har du comviq?
Svar: Ibland, haha ja det har jag.

Kan du visa bild på din kille/ex? Brukar du vara i skarpnäck?
Svar: Har ingen bild :) Nej, bor inte ens i närheten.

Hur gjorde ni när du piercade dig? Gjorde det inte ont?
Svar: Med nål, jo riktigt ont faktiskt!

Hur långt tid tog det innan din blogg blev ''känd'' eller alltså innan du fick typ 500 besökare per dag eller vad du nu har :)
Svar: Haha den är absolut inte känd, det tog väl ett halvår typ :)

Och hur gjorde du så att så många skulle läsa din blogg? :D
Svar: Det började väl med när pea fanns, länkade ofta där & på msn och så. Sen höjde det sig mer & mer och tillslut länkade Dessie mig och då stannade några kvar..

Du och Sarah Tjulander, har ni tappat kontakten? Verkar som det, eftersom hon gör sitt och du gör ditt. Synd iallfall att ni inte hänger ihop så mket längre, ni var ju typ ett ''dream team''
Svar: Nej vi har inte tappat kontakten, haha jaså ... :)

Den där träffen som du och sarah T skulle ha, hon som vann det där på facebook har ni träffat henne ennu?
Svar: Nej vet inte vad som hände med det, har inte träffat henne än. Får väl bli när det blir..

* Puh..* Det var alla frågor.. nu ska jag käka, skithungrig! Hörs om ett tag. Puss


Kommentarer
Postat av: Izabella

Tack du ! :)

2010-07-28 @ 21:44:53
URL: http://belasnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0