Svar på frågestunden DEL 1!

Vem var din senaste kille? :)
Svar: Det var ganska längesen..

Hur gammal är du?
Svar: 14 ska fylla 15, alltså 95a.

Hur lång är du?
Svar: Sist jag mätte mig var jag 157,5. Lång va? ;)

Drömresemål?
Svar: Oj... Många, men new york tror jag, eller typ australien!

Färg på din tandborste haha?
Svar: Vänta ska gå och kolla! Röd.. haha.

Favoritmat/favoritfärg?
Svar: Donken helt klart! Japp jag är så tjock.. Rosa och vit.

Har du vart utomlands? Vart isf?
Svar: Japp, många gånger.. Thailand, portugal, spanien, frankrike, england (haha), Indien, fast det var typ när jag var två så kommer inte ihåg så mycket... & brasilien. Men spanien & Portugal har jag vart i flera gånger.

Vad vill du jobba med i framtiden? :)
Svar: Har inte tänkt så långt än men skulle va kul att va sångerska.. eller typ.. modell. Drömmar kan man ju alltid ha haha! :D

Är den äkta din piercing?
Svar: Ja

Vart piercade du dig?
Svar: Nevine piercade mig, hon har gjort det på flera stycken så det blev bra.

Vad har hänt mellan dig och sarah tjulander?
Svar: Inget (?)

Andvänder du något som gör att ditt hår inte blir slitet?
Svar: Nej det gör jag inte, men tror jag ska börja göra efter jag klippt mig, för mitt hår är så slitet så det finns inte. Ni som inte har sett ska bara se...

Vilken skola går du i?
Svar: Trångsundsskolan

Favoritkändis & film?
Svar: Selena gomez & Zac efron är grymma! Film, finns många kommer inte på en..

Varför bloggar du? Läser dina föräldrar bloggen?
Svar: För att jag tycker det är kul, eller ja.. oftast iaf. Ja det gör dom -.-

Vilket är ditt favoritdjur?
Svar: HUND! Vill ha en :D


Vilken är din största fobi?
Svar: Insekter typ... Och äcklig mat.

Kan inte du ha bloggträff? Sminkvideo?
Svar: Jo det skulle jag kanske kunna ha någongång.. Kan fixa en sminkvideo när jag fixat min kamera.

Får du pengar av dina föräldrar varje månad? Typ barnbidraget?
Svar: Japp

Hur percade du dig? För jag läste på Nevines blogg att ni hade gjort det själva, gjorde det inte ont? Stack ni bara in en nål eller värmde ni upp eller nått? isånna fall hur? vill oxå taaaa :)
Svar: Ja hon piercade mig, hon brände först nålen lite grann så den blev varm sen stack hon bara in den. Gjorde ondare än vad jag trodde, började nästan gråta... Usch! :(

Är du lätt att lära känna? Hur gör man för att lära känna dig? Du verkar rolig person, min humor och allt :)
Svar: Det beror väl på, men ganska lätt att känna tror jag väl att jag är...

Har du piercat dig? Den sitter fett långt upp
Skulle inte du o sarah till portugal?

Svar: Jaaaaaa, det ser bara ut så på bilder forfarande. Jo vi skulle till portugal hon skulle följt med mig men sen kunde hon inte för hon åker till grekland och kommer hem samma dag som jag åker så då blir det lite svårt.

Del två kommer upp senare ikväll eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: clara nilsson

jag har en frågestund!!!



:D

2010-07-27 @ 15:36:10
URL: http://mlacn.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: hehe okej :P ne samma :) planer i veckan ?

2010-07-27 @ 15:51:01
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: hedda

hm.. om att vi inte vet vad vi skriver om xd

2010-07-27 @ 18:37:54
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/
Postat av: nozanclaudia

Shit det måste ju göra sjukt ont att göra det själv ! :o jag halvdog och jag tog piercing i studio :) :o

2010-07-27 @ 20:14:54
URL: http://aggearkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0