Nattbloggning

Tja bitches! Bloggar lite sent men har inte vart hemma på hela dagen... kul? japp. Åkte in till stockholm staden <3 och sen vidare till grönalund. Träffade på några killar där, Johan & Hugo. Tråkigt bara att Johan bor i norrland.. Hur kan norrlänningar va så sköna? På kvällen drog dom och vi sa hejdå och då mötte vi Romina och hennes kompis. Sen tjockade vi oss (dvs käkade riktigt onyttigt) och jag och Sarah åkte katapulten x100291029, han som jobbar där hatar typ oss haha så kul! Men sen så drog vi hem med den härliga båten och Sarah ska sova här ikväll, hon ligger redan och sover och jag är pigg som en mört  här får ni massa bilder!


Onyttigheter..


Johan & jag!


Hugo!


Jag åkte frittfall med Johan för första gången, jag är stolt!


Jag va lite törstig..


Söta Sarah va osminkad!


Jag på båten påväg hem, fin bild va?






Påvägen hem, söta


Ganska fula



Pusselipusspuss bästavän , aj löve you


Fett söta, o fett seriösa


Någon som har sagt att jag har världens roligaste humor?

..*puuh äntligen* det där tog långt tid, vi hörs när om några timmar! Pussen och godnatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0