Lördag!

Godmorgon! Det blev aldrig att jag uppdaterade mer igårkväll för var lite upptagen och sen runt tio tiden drog jag till Sarah! Tog tåget till Farsta strand sen mötte jag henne vid bron, aaaah det va underbart! Vi hade så mycket att snacka om... Sen på natten tog vi ett nattdopp vid henne, skit skönt & varmt faktiskt! Bara att det va så j*vla mycket mygg så jag har fått typ ett myggbett på armen, två på benen och en på kinden. Woho. Sen drog vi hem och kollade på ''the girl next door'' skit rolig film! Sen somnade vi...

Vaknade runt nio idag och fixade oss lite snabbt sen åt vi frukost sen behövde jag dra hem för hon skulle på bröllop, men vi jag har bestämt att hon ska sova här ikväll!  
Ska svara på lite frågor om ett tag hade jag tänkt, och det blev inte så mycket bilder igår. Vi tänkte inte på att ha kameran framme, men jag bjuder på en iaf, cool va..?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du skriver att du kollar på fotboll och så, ofta du kollar på fotboll? xD

Och när ska du fixa om ditt hår som du skrev förut? :)

2010-07-10 @ 11:09:57
Postat av: Anonym

jätte vacker bild och ditt hår:o gooosh lång och underbart vackert!

2010-07-10 @ 23:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0