You are everything for me baby

Hello sweeties!

Hade ju största huvudvärken idag på morgonen men sen gick det över.
Jag duschade & fixade mig och sånt dära sen runt två tiden så drog jag till skolan och träffade sarah. När alla hade slutat drog jag sarah & viktor till centrum och mötte upp Carl sen kom Markus oxå.
Då åkte vi alla hem till Sarah och chillade lite, haha såå jävla sköna dom är alltså. När vi skulle ''fika'' hahah så ah .. asså har aldrig sett viktor skratta så mkt, :'o Lite senare kom Adam till Sarah oxå och vi var hos henne och hade allmänt roligt, hah.

Runt sju tog vi alla bussen till trångsund och sen tåget till stockholms södra och va där. Sen åkte vi tillbaka till Trångsund och sen var det så kallt så alla drog hemåt. Nu sitter jag hemma och nördar mig framför facebook. Haha and that was my day (y) nu kommer lite bilder, enjoy!


Adam & Sarah!


Love


uuusch på mig :)


Någon cool bild, hah..


Jag & viktor <3


Kommentarer
Postat av: amanda

hur känner du carl :o? asså han går i min parellklass ;) <3

2010-02-11 @ 16:32:09
URL: http://alltidhungriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0