Yes

Hej bloggen!

Ska berätta lite om min dag.. Började med att jag vaknade kvart i sju men försov mig till tjugo över! Så fick fixa mig skit snabbt :o, sen hämtade Sarah & hennes pappa mig så skjutsa han oss till praoen! Det var väl som vanligt.. Förutom att vi slutade tre, brukar oftast sluta tidigare men aja. På bussen hem träffade vi Andreas så vi åkte med honom och sen drog jag till skogås och gick hem till Nevine. Vi var hos henne och bara va.. Älskar att bara snacka med henne om allt & inget, världens bästa twinie ♥ Vi skulle egentligen gått ut och träffa några nu på kvällen men det blev inte så för att Nevine behövde plugga så jag drog hem istället. Kom hem runt sju och då åt jag och nu sitter jag här och chattar med några på msn & lyssnar på musik, sweet. Väntar tills min älskling loggar in, hihi. Hörs strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0