Wednesday

Tja bloggen ;) ! En helt vanlig dag idag sådära.. Vaknade klockan sju och tog bussen till huddinge vid åtta. Jag & Sarah skulle kommit på samma buss men stackaren missade den, lite tråkigt. Så jag kom dit själv och jag har verkligen tur att jag inte praoar själv för man kände sig så ensam! Har varit en skiiiit tråkig dag idag på ''jobbet'' känns som vi bara får göra samma saker om och om igen.. Hehe efter att vi hade slutat åkte jag bara hem, orkar inte göra någonting idag plus att det snöar *suck* Och jag måste plugga, wooho.. Aja, avslutar inlägget med lite bilder från today. Puss


Tänk att vi ärligt måste gå runt sådära ... =(


Måste ha toffs och allting, usch ful bild :)




cafét eller hur det stavas, hah :)


Min sötnos!


Helt slut påvägen hem..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad vackra ögon du har och allt annat med i för sig ;)

2010-02-17 @ 18:05:05
Postat av: Anonym

håller med över ;) ! har du en blå fjällis nu? det ser ut som det på typ alla bilder (a) eller va det nevines :) ?

2010-02-17 @ 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0