Sjuk dag!

Hej bloggen ;)!

Förlåt jag inte skrivit men har suttit och pluggat matte i typ fem timmar hah. Idag i skolan hände inget speciellt, måndagar är alltid tråkiga! Runt tre när vi sluta kom elli & nevine till min skola, omg dom är så söta har inte träffat dom på sjuukt länge! Vi drog till skogås så skulle nevine hem och hämta lite saker så jag och elli väntade i skogås centrum ett tag sen kom nevine och vi mötte upp en massa. Jag, nevine, elli, romina, daniella, miriam, simon, ladji och typ någon mer skulle till tyresö för det var några snorungar som jiddrade. Så vi åkte dit i typ en timme tills vi kom fram, skulle möta dom i centrum men självklart dom vågar inte komma. Så vi får åka till någon himla Kumla hette det och möta dom där, omg mer kan jag inte säga. Hände fett mkt, har nog aldrig vart så rädd:o Orkar inte sitta och skriva värsta sagan just nu. Aja sen åkte tåg vi tåget och då åkte jag hem. Har pluggat, ätit, dushat, valt kläder och så. Ska snart gå och lägga mig, bara smsa med några sötnosar först!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0