Nevine hära ;D!

Hej alla marilyns fans ;)!

Nevine hära skulle bara kolla läget & skriva lite kort det är nämligen så att jag ska träffa marilyn när som helst hon är påväg till mig nu, vi ska på bio eller träffa några vi får se. Vill bara berätta för er alla hur mycket jag älskar min twinie hon är undebaraste i hela universum har jag inte henne då är jag inte hel, hon har hjälpt mig såå mycket jag är så sjukt tacksam att hon finns vid min sida både när jag mår bra & dåligt. Marilyn sandberg en vän som är guld värd, skulle inte klara mig hit utan henne. Det har varit dåliga tider för oss båda med polisen & shiat men ändå har vi kämpat tillsammans & nått toppen, jag finns alltid vid din sida marilyn dag & natt. Du är helt undebar, därför vill jag att du ska veta att jag älskar dig mest världens bästa twinie!♥ ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0