Långt inlägg - my day

Hej mina sötnosar!

Hemma nu efter en lång dag.. Försov mig till halvåtta så fick skynda mig att fixa mig skit snabbt, inte kul. När jag skulle sminka mig så hittade jag inte en av mina foundation - självklart fick jag panik. Den enda jag hitta var min gamla fula bruna som man får rand av, euw (!) Tog pytte lite inte mycket alls, tur att jag hittade min andra ljusa på praoen som jag hade glömt, annars hade jag fan köpt en ny idag :o, aja hade panik iaf! Sprang till bussen och hann precis, stressig morgon kan man säga-.-! Jag och sarah slutade ganska tidigt idag, halv två. Då drog vi till skolan för jag skulle hämta några papper och så skulle vi träffa viktor ett tag. Sen mötte vi Carl i centrum och drog till farsta strand och träffade Adam sen till Farsta centrum ett tag och träffade oxå Markus och Martin. Vi gjorde inte så mycket, sen skulle Sarah hem och äta så dom vänta med mig på bussen, sweet! Så tog jag bussen till lollo och var där sen stack vi ut och mötte Ida och va ute i Trångsund ett tag. Kom hem för ett tag sen och har duschat och såntdära, Nu ska jag bara ta det lungt och sova om ett tag =)


Ful bild från praoen.. Måste se ut som värsta vet inte vad ;o

Kommentarer
Postat av: Tora :] <3

Du var ju söt på den bilden <33

2010-02-26 @ 15:53:29
URL: http://torany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0