Jag älskar er!

Nu sitter jag hemma hos mig med Sarah, efter att vi hade vart med alla så passade hon på att följa med mig hem, så hon ska sova här!

Iaf.. Jag drog ut och mötte Sarah i centrum sen så kom Viktor, Adam, Clarence & Martin så var vi med dom och väntade på Markus och Carl som kom efter ett tag. Vi hade det verkligen skit kul haha, var i centrum först och bara va helt enkelt.. sen drog vi alla hem till Sarah, hon skulle hämta lite grejer så dom passade på att hänga med ;) sen åkte vi tillbaka till Trångsund och ja.. Orkar inte berätta allt i detalj men det var skit kul, våra små bebisar :) här får ni lite bilder, enjoy!


Viktor ville låna min jacka haha, och sarah!


Viktor, Adam, Martin & Clarence


Adam, Martin & Clarence är glad =)


Ser ni den lilla svarta handen där bak? Jag mosas -.-


Coolingarna själva


Viktor, jag och Carl


<3

Kommentarer
Postat av: Madelene

2010-02-10 @ 20:38:44
URL: http://m
Postat av: Madelene

Hur känner du carl?

2010-02-10 @ 20:39:15
URL: http://madelenewikelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0