Hemma idag!

Godmorgon!

Idag när jag vaknade kände jag mig verkligen hur pigg som helst. Jag sminkade mig, klädde på mig & plattade håret. Men sen när jag skulle sätta på mig skorna så började mitt huvud verkligen värka! Gör så ont som bara den.. Så jag bestämde mig för att inte gå till skolan idag. Lite tråkigt att bara sitta hemma kanske men har verkligen ingen ork! Tror inte det skadar så mycket med tanke på att jag faktiskt är i skolan i stort sett varje dag annars!

Kanske går ut sen om jag mår bättre, eller jag har lovat Sarah, Carl, Adam & Viktor. Men det är runt klockan tre när dom slutar! Ska försöka pigga upp mig tills dess, duscha osv.. Aja nu ska jag äta en ordentlig frukost och ta en huvudvärkstablett, (y) Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0