Helt slut!

Hej alla söta :) ! Idag har skoljobbdagen varit exakt som alla andra dagar.. bara att vi fick reda på att våran kock visste våra bloggar och såntdära.. Helt random sa han, är det kul att blogga? Har hört att ni är skiiiit duktiga på det. HAHA även vuxna vet att vi bloggar, lite kul sådära :) När vi hade slutat skulle jag egentligen träffa Nevine men det blev inte så, så jag träffade Kim & lollo istället och var med dom. Vi åkte till Farsta och kollade lite sen följde jag & lollo med kim på bussen till tyresö och sen tillbaka.. På tuben hem träffade vi anton och vi drog till farsta igen och käkade lite, niiice. Inte så mycket mer har hänt förutom att jag är hur trött som helst idag, jobbet är f*n jobbigare än skolan, kan ni tänka er då..? Hörs snart!


HAHA någon bild sarah tog på våra drickor today =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0