Finaste låten, allt stämmer!



______________________________________________________________________

När jag inte hör din röst, känner jag mig tom saknar den tröst som jag fick från dina ord, det värsta av allt är att du inte bryr dig alls jag gav dig en till chans jag gav dig mitt allt. När jag var ledsen, torkade du mina tårar när jag var ensam, slapp jag bli sårad, det fanns nånting i dig som fick mig förstå att det var menat att det skulle va vi två. Du var speciell, mitt allt, min bästavän men det händer igen att jag blir lämnad själv, saknar din röst. Det blickar till en känsla snälla titta på mig jag vill inte vara ensam, det gör ont att veta att jag faller ner jag ler mot vinden jag pallar fan inte mer, du rev upp ett sår i mig som aldrig mer läker, det var vi två mot världen men nu är det förgäves.

Jag kan inte ljuga för dig, du känner mig allt för väl, men om du ser mig i ögonen så säg då.. ett långsamt farväl..

Jag vill leva för dig, tills jag slutar andas, vill vara med dig vill inte ha någon annan. Jag finner snart inga ord jag känner mig tom, mina tårar blir till blod det gör så jävla ont. Kan inte släppa dig nu för det var du som fick mig upptäcka det här, du vet att jag vill ha tillbaka dig vill inte hamna i tårar sen när jag vaknar. Mina minnen blickar fram till vår vänskap vår vänskap blickar till en saknad, om jag drömmer, så vill jag gärna vakna för allt jag vill är att få dig tillbaka. Skulle korsa öknen för att ge dig hjälp, Bränna mig på brinnande kol om och om igen. du fick mig att gå genom eld & vatten, jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: emma

den är verkligen fin ;)

2010-02-07 @ 12:38:03
URL: http://handballislove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0