Farsta

Hej på er ;D!

Orkade inte skriva imorse så därför blev det som det blev. Haha en halvtimme efter att vi hade vaknat så fick vi för oss att vi va hungriga, riktigt hungriga.. Så vi gick ner till pizzerian och beställde en pizza var hahaha, känner mig som värsta tjockisen-.- ah, så gick vi hem till lollo och fixade oss, ida sminkade mig idag, skit fint! Hade knappast någon foundation, bara puder & lite rouge och mindre mascara. Skit fint verkligen! Så fick låna en ljusare foundation av lollo idag som jag ska prova ha några dagar, sen köper jag säkert en egen. Viktigt för er att veta va? Aja tummen upp (y)

Sen åkte Ida hem och jag och Lollo drog till farsta, skulle bara kolla lite.. Så stötte vi på Sötnosen Viktor, Carl, Markus & Adam typ. Sen gick vi vidare.. Och nu är jag hemma, ganska skönt faktiskt. Med tanke på att jag har sovit borta exakt hela helgen! Aja skriver mer snart, kisses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0