Statistiken höööööjs! *gilla*

Fan vad sega söndagar är.. det är alltid så för mig, oftast i alla fall. Man vaknar på morgonen och tänker "nu ska jag fixa mig dra ut och hitta på något riktigt kul!" Men så blir det inte av.. Och morgondagen är ju inte bättre den, skola och vi slutar klockan fyra. Vill helst inte tänka på det haha, ger mig ångest. Jag och Sarah gick ut och mötte Robin en snabbis och lämnade hans väska sen har vi snackat med en speciell person i telefon, käkat godis & snackat ännu mer. Ska snart till henne och vi sover där ikväll! Är så lata just nu att vi knappast orkar gå till centrum och ta bussen.. Sktisamma nu babblar jag bara på? ;)

Vi hörs senare!

Tagen med mobilen, i måndags tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0