say what?

Nu har jag typ packat klart allting och sarah ligger redan och sover i min säng, hon tog hela sängen så det fick bli en madrass på golvet för min del, jahappppp... Själv ska man inte sova, här är man cool. Ska tvätta mitt hår för jag har panik för jag har inte tvättat det idag. Ska upp om sex timmar och jag känner mig inte taggad på att cykla en mil och sen ta båten med klassen till en öde ö. Men sånt är livet, sen på torsdag ska jag & sarah till NRJ så vi får se om jag skriver torsdag kväll annars fredag och en bombuppdatering i helgen.

Jag känner mig ensam som ligger här i mörkret därför är det lite skönt att bara skriva liiite. Vad snackar jag om?? ska ner och göra det jag skrev lite längre upp när som helst. Tvångsmässigt. Inga nya bilder från dagen heller men det lär ni få till helgen, promise.. typ. Litar ni på mig? hähä




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0