En sak jag vill ha sagt.

Nästan varje kommentar jag får nu för tiden är om min piercing, 90 % av kommentarerna iaf!... Skit jobbigt att se samma sak hela tiden ''din piercing sitter för högt upp, den blev skit konstigt'' Jag bryr mig väl inte om hur ni tycker den ser ut? Huvudsaken är att jag är nöjd. Men vissa skriver oxå att det blev fint, tack till er som har bättre för er än att sitta och skriva dumma kommentarer! (även andra kommentarer om annat oxå..) Kanske ska testa en piercing i pannan, eller varför inte hakan? Lite speciellt att inte vara som alla andra.

Om vissa av er, verkligen inte alla. Om ni ska klaga på allt, då kan ni sluta kommentera och dra från min blogg!


Kommer snart ett inlägg med massa bilder och där jag skriver om vad jag gjort under dagarna jag inte bloggat, hackade bara upp mig på det här när jag läste kommentarerna så var tvungen att skriva! Håll ut, bloggar strax!

Kommentarer
Postat av: Ida RONALDO !!

rätt marilyn skit i vad alla skitungar säger !

du är as söt och din piercing blev bra vafan !!!

puss gumman <3

2010-08-27 @ 21:17:30
Postat av: Olivia

Jag tyckte iaf piercingen blev fett bra. Du ser äldre ut med den :)

2010-08-27 @ 21:22:03
Postat av: Anonym

seriöst om man kollar på din pearcing när man har ett ansikte som du e man ju sjuk :o!

2010-08-27 @ 21:28:06
Postat av: yakki

ja tkr att din pircing blev fett bra! skit i va alla andra säger ;)

2010-08-27 @ 23:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0