Pusssssssgurkor

Hej! Idag efter skolan så åkte jag och mötte Sarah. Vi åkte till stan, och jag köpte ett par shorts. Förra sommaren när jag skulle köpa dom så fanns det bara jätte stora storlekar eftersom att alla (typ) köper såna. Så lika bra att vara ute i tid, jag har redan börjat handla sommarkläder ha-ha... sen åkte vi och solade och när jag kom hem åt jag sushi, gott var det! 

Är bara hemma nu och ska vara det hela kvällen, blir en lugn kväll! Skola imorgon igen. Woho... ♥ Funderar också på att byta till nattstad, vad tycker ni om det?? Kommentera isf :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Byta inte!! Va kvar på blogg.se

2013-01-08 @ 02:24:31
Postat av: emmalindblom.

Jaa byt till nattstad! Det är grymt bra!

2013-01-08 @ 02:26:11
URL: http://www.nattstad.se/emmalindblom
Postat av: Lisa

Tycker inte att du ska byta !

2013-01-19 @ 09:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0