Stan häng

Lite mobilbilder från min instagram idag!
 
Hej på er! Efter skolan idag så åkte jag och Sarah direkt in till stan, har varit där i stort sett hela dagen. Jätte mysigt faktiskt, speciellt när dom redan börjat julpynta osv! Vi fikade, åt lite, kollade som galningar efter nyårsklänningar och sådär... Hittade en jag gillade jätte mycket! (på bilden ovan) Funderar på att inte beställa och kanske slå till på den istället, inte sett någon som haft en sån heller! Haha. Nu är jag hemma i alla fall, helt slut i benen och lite småtrött är jag också. Lätt skönaste känslan när man kommer hem efter en lång dag, sätter upp håret i en bulle och byter om till myskläder ♥ Ska nog lägga upp en liten mini-bloppis om ett tag eftersom att det var många som ville att jag skulle fixa en & jag har massor med kläder som jag bara vill bli av med haha. Kika in här om ett tag! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg marilyn!! du är galet fin också :D

2012-11-26 @ 19:20:07
Postat av: Kunglimpan

du är så snygg marilyn!!

2012-11-26 @ 19:26:10
Postat av: Anonym

Gud va fin! Bor i Skåne så kanske snor din dress ;);) blev så avundsjuk! Älskar din blogg det var helt sjukt! Dom från mitt hemland (USA) känner igen dig & Sarah! Haha sjukt länktar till bloppisen! Hoppas du skickar med posten:)

2012-11-26 @ 19:26:30
Postat av: Anonym

Vart nånstans finns den klänningen Marilyn ? :) sjukt snyggt !!

2012-11-26 @ 19:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0