Svara på mina frågor så är ni gulliga sötisar!

 
Sitter och kollar på klackskor på nelly.com. Hittar en massa fina! Men frågan är, vilka skulle passa bäst till en svart klänning på nyår? (Fortfarande inte bestämt om jag ska ha svart eller silver, ångest!!) Måste vi tjejer alltid ha våra såna här "i-landsproblem..?" Haha! Dom silvriga är ju lite annorlunda mot dom svarta och dom guldiga, och jag tycker nog dom är finast! Men vet inte.... Vad tycker ni?
 
Förresten, jag har huuur mycket kläder som helst som jag knappast använder och inte kommer få använding av, som bara ligger i garderoben, så funderar på vad jag ska göra med dom.. ska jag kanske ha en bloppis? Aldrig haft det förut haha. Skulle ni vilja det? ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha bloppis!! Om det är en svart klänning så svarta skor! Men kan du inte lägga ut bilder på klänningen? :) kram!

2012-11-25 @ 18:43:00
Postat av: Anonym

Tror också svart!

2012-11-25 @ 19:24:06
Postat av: Anonym

Ja, ha det!

2012-11-25 @ 19:32:42
Postat av: Niki

BLOPPIS !!
Svart klänning = guldiga skor
Silvrig klänning = svarta skor

2012-11-25 @ 20:08:37
URL: http://solflickanutanstrumpor.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag tycker att du passar med VIT för att om du ska ha en svart klänning så tycker jag inte att du ska ha svart under för det blir liksom föör tråkigt. Men om du däremot har vit så har du ändå något som sticker ut och som gör att du får en liten stil typ. Och den vita kan ju bli smutsig väldigt snabbt om du har den ute eller något och den svarta märker man ingenting... Men du får tycka vad du vill, gav dig liite tips , Hihi ^^
p.s klart du ska ha en bloppis ;)

2012-11-25 @ 21:35:04
Postat av: Sandra

svart klänning - svarta skor ;)

2012-11-25 @ 23:40:43
URL: http://splinky.blogg.se
Postat av: Anonym

Svarta skorna! Ja ha bloppis!

2012-11-26 @ 00:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0