Svar på tal

Vad är plusgymnasium för nått? :) 
Skit fin blogg, kram
Svar: Haha det är ett vanligt gymnasium som ligger i Liljeholmen. Kram!
 
Aldrig sett så mycket sex-relaterae frågor i hela mitt liv på en blogg ... Wtf haha. Hur som helst, hur länge har du rökt och hur får du ditt hår att se så platt ut? Eller är det så naturligt? :)
Svar: Jag håller med dig, väldigt mycket såna frågor haha.. 2 och ett halvt år ungefär, jag plattar bara håret varje dag!
 
1. Vad hände mellan dig och sarah? Borde inte hon va lite tacksam som fick bo gratis hos dig i Portugal? 
2.använder du bombshell? Isf känner du dig kränkt av sarah? 
3.har du prövat droger 
4. Hur gammal var du för 2,5 år sedan?? 
5. När fick du din första mens 
Tacksam för svar!
Svar: 1. Jag orkar inte ta upp det här på bloggen, känns bara onödigt. Va? Som att det med Portugal och hennes "otacksamhet" enligt dig skulle ha med det här att göra, inte riktigt. För så är det inte.
2. Jag använder det ibland, jag tycker dom bharna är mycket skönare än vanliga bhar! Nej, alla har sina olika åsikter så jag känner mig inte kränkt.
3. Nej det har jag inte gjort och kommer aldrig göra!
4. Var 14 år 
5. När jag gick i sjuan har jag för mig.
 
ska du på justins konsert? :)
Svar: Jag har inte fått biljetter tyvärr men det är många som säljer så ska köpa utav någon. Vet ni nån som har bra platser och sälja så skriv gärna tilll mig på facebook eller kommentera!
 
Skulle du supersnälla kunna visa upp ditt smink och varifrån det kommer?! Är i behov av nytt smink och du ser alltid så fin sminkad ut så det skulle verkligen uppskattas! :)
Svar: Ja det kanske jag skulle kunna göra i ett annat inlägg :)
 
Går inte du i samma klass som Rebecca E och Jessica S? :0
Svar: Nope, i samma skola bara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej? hon borde vara tacksam bara. sen att ni bråkar är väl en annan sak.. LoL

2012-11-17 @ 15:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0