Vi gör ett nytt försök

 Har äntligen fått en ny design som jag velat ha ett bra tag, blev jättenöjd och precis som jag ville ha det. Lite enkelt och inte alldeles för mycket sådär. Tack sötaste Emma! 

Vet inte riktigt vad jag ska säga, men ska försöka satsa lite mer på bloggandet nu trottsallt. Satt hemma hos Matilda igår och kollade igenom gamla blogginlägg på min gamla blogg, eller det kanske var den här bloggen iförsig, skitsamma.. bloggade flera inlägg varje dag och massa nya bilder ungefär varje dag, kul att se faktiskt! Haha. För övrigt så sitter jag hemma just nu efter en lång skoldag, och försöker ta igenom mig en stylist läxa.. mindre kul! Fast ska egenltigen inte klaga, det kunde vart värre med matteläxa eller nått. Imorgon har vi också prov så det känns sådär, får hoppas att det går bra. Aja, nu ska jag slita mig ifrån datan och hoppa in i duschen! Puss
 
Igår var det farsdag, så jag vill lägga upp en bild på mig & min pappa här idag. För att han är världens bästa och finaste människa och jag älskar honom mest av allt på denna jord.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du börjar blogga! Vill läsa om vad som händer i ditt liv ;)

2012-11-12 @ 19:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0