Toppendag, hoppas på en toppenkväll!

Hej på er! Solat, badat hela dagen lång fram tills nu, standard. Men riktigt skönt! Nu ska jag hoppa in i duschen, göra mig riktigt fräsh, noppa ögonbrynen, raka benen (även fast jag gjorde det imorse ha-ha..) smörja in mig, scrub osv osv. Lite egotime, älskar det! Sen ska jag ut och äta med familjen sen träffa en gammal vän här nere som egentligen inte bor här men var här nu samma månad som jag!? Blev chockad men helt överlycklig haha... har någon att dra ut med en fredag, woho! Barerna och klubbarna här nere är verkligen grymt! Om jag inte uppdaterar mer ikväll så hörs vi imorgon. Ha det bäst ♥


Förra året här i Portugal.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte bara din pappa som är nere i Portugal? Vilka är det du kallar familj? :)

2012-05-11 @ 18:39:57
Postat av: Marilyn Sandberg

lillebror lillasyster & låtsasmamma också :)

2012-05-11 @ 20:02:51
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0