Svar på kommentarer (tidsinställt!)

1. bh storlek
2. sting eller inte
3. Hur många förhållanden har du haft
4. hur många har du haft sex med
5. hur många gånger på en kväll har du haft sex
Svar: Haha oj, nyfiken du var då! Bara för jag är så snäll kan jag svara på några frågor. Bh storlek 75B, string & hotpants, går inte riktigt att välja mellan, använder både och! 1 förhållande, det tänker jag inte skriva ut men tvåsiffrigt i alla fall. Och sen fråga fem.. Väljer att inte svara på den ;)
.
Hej, jag undrar vart du har köpt dom svarta byxorna på headern? Eller hade du bara på dig dom på plåtningen? :) Dom var jättefina!
Svar: Dom är köpta på ginatricot, det är dom där skinnbyxorna med dragkedjor där fram och nere, som säkert dom flesta känner till med tanke på att jätte många har såna. Kram

Vad tycker du om Rebecca eden då? skulle va kul att veta
Svar: Har träffat henne några gånger bara. Men tycker hon är hur trevlig som helst och en jätte gullig tjej!
-
Vad gick du för linje förut när du hoppade av?:P
John bauer är en skitskola..
Svar: Sam-sam!
.
Bor du själv har inte riktigt fattat det? Bor din pappa där i Portugal? Har du egen lägenhet? Kan du ta kort på hur allt ser ut i din lägenhet puss
Svar: Nej jag bor inte själv här, bor med pappa. Pappa är här rätt så ofta. Vi har ingen lägenhet, vi har en villa här. Det kanske jag skulle kunna göra! Kramis

Har du haft sex ed någon i Portugal än? :)
Svar: Men snälla.... vad är det för frågor haha? Som att sex skulle vara världens största grej eller något.. Nej det har jag inte haft.

Är inte det du på bilden?
Svar: nej det är inte jag på bilden (texten där jag har skrivit mina tankar om kärlek med den svartvita bilden under.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, du säger att du vill bli modell men du vågar inte ens visa dig osminkad.. fett synd ;)

2012-05-17 @ 01:18:10
Postat av: Kim

Kan du prata portugisiska? Eller pratar du engelska där? :)

2012-05-19 @ 11:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0