Skriver av mig lite - ingenting är omöjligt

Vet att jag skrivit det förut men jag måste verkligen bara skriva det igen... Gud vad jag vill åka iväg på ett sånt där high school year ett år i USA. Ni behöver inte kommentera "gör det då" för jag ska! Har gått in och kollat på massa hemsidor, EF high school year verkar lätt den bästa. Och jag har anmält mig till augusti 2013, får se om dom hör av sig och då ska man komma på en intervju osv, åh vad kul!! Har vänner som har varit iväg på sånt och dom säger att det är deras livs bästa år och man får kompisar för livet. Står också på hemsidan och har sett massa filmer med elever som säger det därifrån. Drömmen just nu verkligen haha.... bara få känna på hur det känns och komma iväg på något riktigt värt i ett år och bara ha så grymt kul! För det tror jag verkligen att det är.
Det jag vill säga med det här inlägget också är bara - följ alltid dina drömmar! Vad det än är du vill göra, om folk säger NEJ och du verkligen vill göra det så låt ingenting stoppa dig. Man ska aldrig låta något stoppas om man verkligen vill det... vi lever bara en gång och allting man gör, även fast det kanske ändå inte blir så, ska man ge en chans. För i slutändan kanske det var så värt det och slutade helt perfekt och så som just du ville att det skulle vara. Jag har massa andra drömmar, flera stycken. Men jag tar en i taget, och innan jag dör ska jag ha gjort allt jag vill göra. Jag tror på mig själv mer och mer. Älskar citatet här nedanför



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0